Skip to content
Menu
Superpolesport
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
Superpolesport

Online lead generálás: továbbra is a Google és a Facebook a fő forrás!

2017-07-082017-06-29
Online lead generálás

Egy weboldal kétféleképpen szolgálhatja az értékesítést. Konkrét online rendelési lehetőség révén vagy pedig közvetve, ajánlatkérés, visszahívás igénylése által. Ez utóbbi értékesítési lehetőségeket nevezik szaknyelven leadeknek, amelyeknek a különböző eszközökkel való gyűjtése a lead generálás.

Az online lead generálás egyik legnagyobb forrása továbbra is a Google, hiszen innen érkezik a legtöbb látogató, érdeklődő, akiket arra szeretnénk észrevétlenül rávenni, hogy felvegyék a kapcsolatot a weboldal mögött álló cég alkalmazottaival.

Tehát, a lead alapú kampányok mindenképpen kell tartalmazzák a SEO eszközeit is, mivel a Google találati lista alapján csak akkor bukkanhatnak rá az adott honlapra, ha az valahol az elsők között szerepel. Továbbá fontos a CPC, vagyis a kattintás alapú hirdetések és tartalommarketing alkalmazása is, ugyanis a hirdetésekre már nagy valószínűséggel olyanok fognak kattintani, akiknek felkeltettük az érdeklődését.

A minőségi tartalommal pedig olyan pozitív kép alakítható ki a szolgáltatóról, ami arra ösztönzi a potenciális ügyfelet, hogy kapcsolatba lépjen vele. Ugyanakkor az online lead generálás legalább ugyanolyan lényegi forrása a Facebook is, mert segítségével tényleg pillanatok alatt lehet elérni a célközönség millió tagját.

Sőt, nemcsak elérni lehet őket, hanem a kapcsolatot is lehet velük tartani, így azonnal lehet reagálni a kérésekre, igényekre, panaszokra és átirányítani a weboldalra. Ellenben, az online lead generálás és egy hatékony kampány felépítése, kivitelezése nem olyan egyszerű, mint az elsőre hangzik, hiszen egyszerre rengeteg mindenre kell figyelni és még a Google, illetve a Facebook szabályrendszerének is eleget kell tenni.

Tehát, amennyiben online lead generálás a cél, akkor kell keresni egy csapatot, akik minden téren rendelkeznek szakmai tudással és tapasztalatuk is van a témában, mert nagyon hamar el lehet veszni a marketing világában, a nem megfelelő eljárás pedig negatívan is kihathat a weboldalra, valamint a cégre.

Navigáció

  • Sport
  • Labdarúgás
  • Vízilabda
  • Forma 1

Legutóbbi bejegyzések

  • Milyen online fizetési módokat érdemes kínálnod, ha többféle célközönséget szolgálsz ki?
  • Laza szemhéjbőr eltávolítása: Milyen lehetőségek léteznek?
  • Hogyan találhatod meg a legolcsóbb kötelező biztosítást?
  • Miért számít a műanyag ablak vastagsága?
  • Miért jó választás egy porral oltó 6 kg kivitelben?

Címkék

ajtónyitás ajándék autómentés betonkerítés cipő egzotikus utak elektromos konvektor forma 1 gyerekülés gyerekülés vásárlás használt laptop infrapanel infraszauna infraszauna beszerzése karóra kutyatáp labdarúgás lakáshitel légkondicionáló légszárító munkavédelmi bolt nadrág nyomtató olimpia pezsgő pálinka páramentesítő párátlanító párátlanító készülék reklámajándék sport szauna szénmonoxid érzékelő ventilátor virágküldés vízilabda vízszerelő víztisztító víztisztító készülék webklima x faktor Állatwebshop álló ventilátor érzékelő üveg
©2025 Superpolesport | WordPress Theme by Superbthemes.com