A modern fogyasztók minden eddiginél gyorsabb, egyszerűbb és zökkenőmentesebb élményt igényelnek – különösen, ha online vásárlásról van szó. Ezért fontos, hogy többféle fizetési lehetőséget kínálj nekik. Ahhoz, hogy a mai kereskedelmi vagy e-kereskedelmi csatatéren győzni tudj, elemezned kell a vásárlói út minden egyes szakaszát, hogy a vásárlóidnak nyújtott felhasználói élmény hibátlan legyen, beleértve a fizetést is.
Ha többféle fizetési lehetőséget kínálsz, az valószínűleg növeli a konverziós arányt, miközben ösztönzi a vásárlói hűséget. Az online fizetési módok bevezetésében a Novopayment már több vállalkozásnak is segített.
Miért kell többféle fizetési lehetőséget kínálnod az ügyfeleknek?
A hitelkártyák elfogadása a minimum követelmény, de számos további forgalomnövelő előnye van annak, ha ügyfeleidnek többféle fizetési lehetőséget kínálsz. Ezek a legfontosabbak:
Kényelem és elvárás
A kiskereskedelemben a kosárelhagyás átlagos globális aránya 73%. Ráadásul a vásárlók nagy valószínűséggel elhagynak egy rosszul megtervezett weboldalt egy olyanért, ami megkönnyíti a termék vagy szolgáltatás megvásárlását. Az egyik tényező, ami ezt a nagy számot eredményezi, a lassú fizetési folyamatok, amelyek miatt a vásárlók haboznak, és végül máshová mennek.
Közönség növekedés
A zökkenőmentes fizetési lehetőségek sokaságának felkínálásával szélesebb közönséget vonzhatsz. A vásárlók különböző generációi és demográfiai csoportjai különböző fizetési módokat részesítenek előnyben. Ha mindegyiket kiszolgálod, felgyorsítod az ügyfélköröd növekedését.
A Z generációsok és az ezredfordulósok például inkább az olyan alternatív fizetési módokat részesítik előnyben, mint az alkalmazáson belüli vásárlás, a mobiltárca és a mobilfizetés, míg az X generációs vásárlók szívesen használják a bankkártyát vagy a hitelkártyát.
Ha többféle fizetési lehetőséget állítasz be a főbb csatornákon és érintkezési pontokon, akkor a vásárlók szélesebb körét fogod arra ösztönözni, hogy tőled vásároljon, és nagyobb valószínűséggel térnek vissza.
Márka bizalom
A modern kiskereskedelem világában a fogyasztók értékelik a bizalmat. Ha a márkádat átláthatónak és megbízhatónak látják, több vásárlót érhetsz el, és a legtöbbjüket meg is tarthatod.
A bizalom fenntartható növekedési eszköz minden modern kereskedelmi vagy e-kereskedelmi vállalkozás tulajdonosának, és a többféle fizetési lehetőség felkínálása hatékony módja a bizalom kiépítésének.
A biztonságos fizetési módok egységes kombinációjának biztosításával vásárlóid megbecsültnek és védettnek fogják érezni magukat, és ezzel párhuzamosan a bevételeid is növekedni fognak.
Miután időt szántál arra, hogy megismerd a közönséged, a fizetési módok jobb megértésével kell összekötnöd a pontokat. Hogy segítsünk a keresésben, íme néhány a vállalkozások által kipróbált, tesztelt és népszerű fizetési módok közül:
- hitel- és betéti kártyák
- készpénz
- e-pénztárca
- banki átutalás
- érintés nélküli / NFC-kompatibilis kártyák és alkalmazások
- kriptovaluta
A helyhez kötött üzletekben pedig egy jó POS rendszernek kell lefednie az összes általános fizetési módot.