Ön is szeretné a keményen dolgozó kollégáit meglepni valamivel az ünnepek táján? Akkor semmiképpen ne hagyja ki a reklamajandekemblemazas.hu weboldal ajánlatait! A reklámajándék fajtáit kétféle csoportba lehet besorolni, amelyek közül az egyik az indirekt, a másik pedig a direkt kategória. Bizonyára a laikusok még erről a két csoportról sem hallottak, azonban ez nem meglepő, hiszen csak nagyon kevesen foglalkoznak mélyrehatóan a témával.
A direkt ajándékok tehát azok a termékek, amelyeket a vállalkozás állít elő, ezáltal a cég nemcsak magát szeretné reklámozni, de a konkrét árucikket is. Az indirekt meglepetéseknél már más a helyzet, azonban a cél ugyanaz, a marketing. Viszont, az indirekt portékáknál a vállalat másik céget kér fel arra, hogy elkészítse az ő színeiben pompázó bögréket, tollakat vagy baseball sapkákat. A reklámajándék természetesen minden vállalkozás számára marketingcélokat szolgál, vagyis azt, hogy minél több emberrel lehessen megismertetni a logót vagy a jelmondatot.